Újrahasznosított anyagokból készülő termékek a SPAR kínálatában

A fenntarthatóság mellett elkötelezett áruházlánc a június 11-én induló hűségakciójában olyan táskákat és kiegészítőket kínál vásárlóinak, amelyek újrafelhasznált, illetve újrahasznosítható alapanyagokból, teljesen környezetkímélő előállítással készülnek. A pontgyűjtő promóció termékei praktikusak, letisztult forma- és színvilágúak, és a gyakorlatban bizonyítják az alternatív anyaghasználat és technológia helyességét.


A SPAR új hűségakciójában minőségi és a legmodernebb környezetbarát technológiákkal gyártott Re-Generation táskákat és Koziol piknikeszközöket kínálja vásárlói számára. A 10-féle termék a szükséges hűségpontok összegyűjtésével 66-70%-os kedvezménnyel szerezhető be, de természetesen teljes áron is megvásárolható.

Re-Generation termékek mindegyike, így a SPAR mostani hűségakciójában szereplő 7-féle használati eszköz is – hátizsák, laptophátizsák, utazótáska, válltáskával kombinált hátizsák, többfunkciós, univerzális tartó, öv- és/vagy válltáska, laptop- és dokumentumtartó tok – újrahasznosított műanyag palackból készül. Az egyedien két színtónusú, olasz top design kialakítású, unisex és kortalan stílusú, sportosan elegáns kiegészítők mindegyikén feltüntetik, hogy hány darab PET palack felhasználásával állították elő azokat. A hátizsákot például 20 palack őrleményéből készítik.

A cég táskáinak szürke és fekete külső szövete, a fekete bélés, a vállpántok és a fülek 100%-ban újrafelhasznált PET-ből készülnek. A szigorú gyártási előírások és a – kötelezően és opcionálisan is elvégzett – minőségtesztek mellett a termékek alapanyagául szolgáló szálakat és szöveteket készítő üzem GRS – Global Recycled Standard, globális újrahasznosítási szabvány – tanúsítvánnyal rendelkezik, amely garantálja, hogy az újrahasznosított tartalmak és az ellenőrzött kémiai összetevők a követelményeknek eleget tesznek. A gyártó biztosítja a megfelelő gyártási biztonságot, a visszakövethetőséget és a helyes környezeti gyakorlatot is. A gyártáshoz használt nyersanyagot a fogyasztóktól visszagyűjtött, a kereskedelmi forgalomban értékesített palackok biztosítják, de még a termékleírást is a tanúsított erdőgazdálkodásból származó papírra nyomtatták.

A több mint 90 éves német Koziol vállalat – szakmailag többszörösen is díjazott – Organic kollekciója a termoplasztikus műanyag minden előnyét negatív mellékhatások nélkül ötvözi a természetes cellulóz pozitív tulajdonságaival. A végeredmény egy maximálisan környezetbarát, 100%-ban újrafelhasználható termékcsalád. A SPAR júniusban kezdődő promóciójában a márka 3-féle terméke, a 2 darabos ételtároló-szett, a szintén 2 darabos uzsonnásdoboz-szett, és kulacs is ilyen. A cég a gyártási folyamatai során 90%-kal kevesebb energiát használ, mint az üveg, a kerámia és az alumínium előállításakor. A termékei tervezett használati életciklusa több mint 10 esztendő, de rövidesen a sokéves használat után leselejtezett összes műanyag cikk újrahasznosítására is lehetőség nyílik.