Kategorizálja és jelöli a speciális táplálkozás körébe tartozó termékeit a SPAR

Megnövelte a kiegyensúlyozott étrendet támogató élelmiszereinek, valamint a bio-, a gluténmentes és a laktózmentes termékeinek számát a SPAR. A kínálat bővülésével az áruházak polcain nagyobb felületet és színkódot, piktogramokat kap az öt új termékcsoport.


A SPAR Magyarország üzletpolitikájában kiemelt jelentőséggel bír a termékfejlesztés, illetve a vásárlási folyamatok leegyszerűsítése. A vállalat fontos területnek tartja az egészségtudatos és speciális étrendet igénylő vásárlói csoportoknak kínált élelmiszereket, hiszen hazánkban is egyre többen vannak, akik egészségi állapotuk miatt keresik a laktóz-, vagy gluténmentes, valamint a nem hétköznapi étrendhez kapcsolódó termékeket.

A speciális táplálkozás körébe tartozó árucikkeket a vásárlók öt fő kategóriába -laktózmentes, gluténmentes, biotermékek, speciális élelmiszerek, tudatos táplálkozás termékei – sorolva, egyedi jelzéssel ellátva találhatják meg a SPAR és INTERSPAR üzletek polcain. A megújult kínálat részét képezik a cég saját márkás SPAR free from, SPAR Vital és SPAR Natur*pur termékei, amelyek továbbra is kedvező áron érhetők el a vásárlók számára.

Laktózérzékenység a felmérések szerint a felnőtt lakosság egyharmadát érinti, akik ennek következtében naponta szembesülnek a tej és tejtermékek fogyasztása után jelentkező kellemetlen tünetekkel. Számukra az élelmiszerlánc különféle laktózmentes termékeket kínál. Gluténérzékenység esetén minden olyan élelmiszer kerülendő, amelyben a gluténmennyiség meghaladja a 20mg/kg-ot. A SPAR üzletekben pedig számos ilyen termék közül választhatnak a vásárlók.

Az új kategóriajelöléseknek köszönhetően az áruházlánc látogatói sokkal gyorsabban és egyszerűbben igazodhatnak el az eladótérben kihelyezett élelmiszerek között, és választhatnak az étrendjüknek megfelelő alapanyagok közül. A polcokon a kategóriának megfelelő színkóddal és piktogrammal ellátott informatív polccsík, a polcok felett belógatott táblák, a polcok előtt padlómatrica segíti a vásárlókat a tájékozódásban. A speciális táplálkozáshoz kapcsolódó termékeket a SPAR áruházakban egy helyen, de egymástól jól megkülönböztethetően találják meg a jövőben a vásárlók.