Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat nyert a SPAR

A gyártó cégek szavazatai alapján a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. nyerte az első alkalommal kiírt Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, amelyet a szakma legnagyobb rendezvényén a tapolcai Business Days-en adott át Farkas Sándor, az agrártárca miniszterhelyettese.



A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade Magazin alapította. Az elismerést az a kereskedelmi társaság kapja, amely a Magyar Termék védjegyhasználó cégeinek szavazatai alapján a legtöbbet tett a hazai termékek értékesítéséért, népszerűsítéséért. A gyártók értékelése szerint a SPAR Magyarország került az első helyre, így Heiszler Gabriella ügyvezető igazgató vehette át első alkalommal a díjat, Karsay Judit keramikus erre az alkalomra készített egyedi Madárka (Birdy) figuráját.

A 166 védjegyhasználó minden, Magyar Termék védjegyes árut forgalmazó kereskedelmi hálózatra szavazhatott meghatározott kritériumok alapján, a díjat a legtöbb pontot elérő társaság kapta. Az értékelésnél számított a Magyar Termék védjegyes termékek forgalma az adott üzletláncban, a védjegyes termékek megjelenésére nyújtott felületekkel, lehetőségekkel való elégedettség, a kereskedelmi cégnél a védjegyes termékekre megvalósított promóciók sikeressége, valamint az üzletlánc bemutatkozójának értékelése.

A SPAR Magyarország évtizedek óta aktívan segíti a magyar termékek piacra jutását. A vállalat mindig fontosnak tartotta, hogy a termékkínálat kialakításában kiemelt szerephez jussanak a magyar termelők, gyártók és feldolgozók. 2017-ben a minőségi magyar élelmiszerek még nagyobb teret nyertek a SPAR és INTERSPAR üzletek polcain, amely hozzájárul a hazai beszállítók, valamint az agrárium és feldolgozóipar fejlődéséhez és bővüléséhez.



A magyar áruk preferálását bizonyítja, hogy az áruházlánc hazai beszállítóinak aránya igen magas, és egyes termékcsoportok esetén kizárólag Magyarországon előállított árucikket forgalmaz. A SPAR Magyarország erre rendkívül büszke, valamint arra is, hogy négyféle saját márkás tojására rákerült a Magyar Termék védjegy. A védjegyes termékekre vásárlói figyelmét is felhívja a vállalat, éppen ezért a Magyar Termék Kft. tematikus oldalai évek óta helyet kapnak a SPAR és INTERSPAR üzletek kínálatát bemutató szórólapokban.